rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdów
 Spis wycieczek

Moje wycieczki

Kategorie: Wszystkie wyjazdy | wycieczka | szosówka | kurs | na zakupy | z żoną | miasto | wyścig kolarski | rajd rowerowy | trening | zawody | praca | Jura 2013 | Wiedeń 2013 | szlakiem | w domu | geocaching

Rowery: | Peugeot Nice | GT Avalanche 3.0 | Kross Grand Spin S | Peugeot Nice - miejski | Stamm Bodyfit Orion | Lapierre S 300 Tech

Rower: Peugeot Nice

Pojechałem na spotkanie organizacyjne przed wyprawą rowerową pod nazwą "Rowerowa husaria" do Wiednia, ale żeby nie było za łatwo pojechałem tam przez 3 górki:)

Do Gimnazjum w Niepołomicach, gdzie miało się odbyć spotkanie mam 1 km, postanowiłem więc tą trasę trochę przedłużyć. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Dąbrowa - Szarów - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 21,02 km    |    Czas: 47:37    |    Średnia prędkość: 26,51 km/h

Data: 2013-07-17    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Wyprawa Jura 2013 - dzień 4

Ostatni etap wyprawy miał prowadzić przez Ojcowski Park Narodowy, Doliną Prądnika, Kraków, Zakrzów, Gruszki do Chełmu gdzie wyprawa miała się skończyć w godzinach popołudniowych. Ja wpadłem na pomysł, że jak z samego rana ruszę sam to na obiad zajadę do domu. (czytaj więcej...)

Milonki - Skała - Zielonki - Kraków - Brzegi - Grabie - Niepołomice - Szarów - Targowisko - Chełm - Łapczyca

Dystans: 72,50 km    |    Czas: 3:04:32    |    Średnia prędkość: 23,57 km/h

Data: 2013-07-07    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Wyprawa Jura 2013 - dzień 3

Rankiem trzeciego dnia wyprawy powitał nas deszcz, na trasę ruszyliśmy około 8:00, akurat w tym momencie nie padało, ale jak wyjechaliśmy z Częstochowy zaczęło padać. W deszczu dojechaliśmy do Olsztyna i padać przestało. (czytaj więcej...)

Częstochowa - Olsztyn - Biskupice - Zaborze - Żarki - Kotowice - Włodowice - Kromołów - Bzów - Podzamcze - Ryczów - Krzywopłoty - Bydlin - Kaliś - Gołaczewy - Sucha - Trzyciąż - Zadroże - Milonki

Dystans: 107,26 km    |    Czas: 5:23:15    |    Średnia prędkość: 19,91 km/h

Data: 2013-07-06    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Wyprawa Jura 2013 - dzień 2

Drugiego dnia wyprawy pogoda z rana trochę gorsza, ruszamy około godziny 8:00. Pani Ania chcę jechać na zamek Smoleń, więc proponuję terenowy skrót Doliną Wodącej - szlakiem Jaskiniowców, ostrzegam jednak, że może nie być łatwo - reszta ekipy decyduję się na mój skrót, więc ruszamy. (czytaj więcej...)

Domaniewice - Smoleń - Pilica - Biskupice - Kiełkowice - Żerkowice - Skarżyce - Morsko - Włodowice - Kotowice - Mirów - Bobolice - Lutowiec - Moczydło - Trzebniów - Ludwinów - Złoty Potok - Siedlec - Zrębice - Przymiłowice - Olsztyn - Częstochowa

Dystans: 93,10 km    |    Czas: 4:56:44    |    Średnia prędkość: 18,82 km/h

Data: 2013-07-05    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Wyprawa Jura 2013 - dzień 1

Podobnie jak przed rokiem postanowiłem wybrać się na wyprawę organizowaną przez PTTK Bochnia do Częstochowy. Co prawda Jurę znam dość dobrze, dwa razy przejechałem ją całą: w 2011 z moją żoną i przed rokiem właśnie z wycieczką PTTK, do tego dochodzą jeszcze jednodniowe wycieczki głównie po Ojcowskim Parku Narodowym i zawody na orientacje, które trzykrotnie odbywały się właśnie na Jurze. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Targowisko - Szarów - Niepołomice - Wolica - Ruszcza - Kocmyrzów - Luborzyca - Polanowice - Zaborze - Iwanowice - Wysocice - Ibramowice - Sucha - Chełm - Wolbrom - Domaniewice

Dystans: 101,28 km    |    Czas: 5:28:10    |    Średnia prędkość: 18,51 km/h

Data: 2013-07-04    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Pierwszy dzień wakacji i pierwszy wyjazd do pracy na rowerze, tym razem z Niepołomic bo musiałem być jeszcze rano na budowie. Około 8:20 gdy ruszałem na trasę było słonecznie ale niestety dość chłodno około 15 stopni, gdy zacząłem się zbliżać do Zabierzowa, słońce zaszło i zrobiło się jeszcze chłodniej, do tego musiałem walczyć z przeciwnym wiatrem. (czytaj więcej...)

Niepołomice - przez Puszczę do Zabierzowa Bocheńskiego - Wola Zabierzowska - Zabierzów Bocheński - Wola Batorska - Niepołomice

Dystans: 28,28 km    |    Czas: 1:09:56    |    Średnia prędkość: 24,27 km/h

Data: 2013-07-01    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Miałem jechać do Niepołomic spotkać się z gościem od wylewek, ale ponieważ facet przełożył spotkanie na później postanowiłem, że do Niepołomic pojadę przez Hucisko i przy okazji zobaczę Grobowiec Lipowskich i krzesło Kantora. W rezultacie do Niepołomic zamiast 17-18 km przejechałem 47:) W zasadzie plan na dziś był trochę inny, najpierw miałem jechać do Niepołomic i załatwić sprawę wylewek, a potem wrócić do Łapczycy pętlą przez Biskupice, Hucisko, Niegowić. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Książnice - Cichawa - Niegowić - Liplas - Bilczyce - Sławkowice - Hucisko - Dobranowice - Sułków - Biskupice - Bodzanów - Słomiróg - Staniatki - Niepołomice

Dystans: 64,61 km    |    Czas: 3:10:41    |    Średnia prędkość: 20,33 km/h

Data: 2013-06-30    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Pojechałem do Chełmu zobaczyć walki rycerskie na wzgórzu Grodzisku, impreza odbywała się w ramach 2 dniowych Wianków w Chełmie. Potem zadzwonił Krzysiek i pojechałem jeszcze przez Puszczę do Zabierzowa, potem do Baczkowa, powrót do domu przez Bochnię. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Zabierzów Bocheński - Wola Batorska - Zabierzów Bocheński - Mikluszowice - Baczków - Proszowice - Bochnia - Łapczyca - Moszczenica - Łapczyca

Dystans: 51,76 km    |    Czas: 2:17:45    |    Średnia prędkość: 22,54 km/h

Data: 2013-06-29    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Plany na niedzielę były duże a ostatecznie skończyło się na krótkiej wieczornej wycieczce do pobliskiego Pierzchowa na kopiec J.H. Dąbrowskiego i szybki powrót do Łapczycy przed nadchodzącą burzą.

Wczoraj wieczór zaplanowałem sobie poranną wycieczkę przez Bochnię, Brzeźnicę do Brzeska i powrót przez Jadowniki i Rzezawę, zamierzałem jechać rano i wrócić na obiad. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Siedlec - Książnice - Pierzchów - Książnice - Siedlec - Moszczenica - Łapczyca

Dystans: 18,7 km    |    Czas: 53:48    |    Średnia prędkość: 20,87 km/h

Data: 2013-06-23    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wyjazd rano do Niepołomic, do wykonania kilka prac porządkowych na budowie i spotkanie z gościem od tynków, powrót trochę inną drogą około godziny 12:00.

Około godziny 8:10 ruszyłem do Niepołomic, gdzie miałem załatwić kilka spraw na budowie. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Szarów - Niepołomice - Staniątki - Dąbrowa - Szarów - Targowisko - Chełm - Łapczyca

Dystans: 33,95 km    |    Czas: 1:33:12    |    Średnia prędkość: 21,86 km/h

Data: 2013-06-22    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Odcinek 1 - do pracy:
Wyjazd z Niepołomic parę minut przed 7 rano, jazda przez Puszczę Niepołomicką na Wolę Zabierzowską. Temperatura około 20 stopni, warunki do jazdy idealne, niestety forma słaba, jakoś nie mogłem się wkręcić na wyższe obroty. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Zabierzów Bocheński - Wola Zabierzowska - Wola Batorska - Wola Zabierzowska - Zabierzów Bocheński - Niepołomice

Dystans: 44,04 km    |    Czas: 2:02:50    |    Średnia prędkość: 21,52 km/h

Data: 2013-06-19    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Obejrzałem sobie czasówkę kończącą wyścig Tour de Suisse i mimo iż była już 19:30 postanowiłem jeszcze wyskoczyć na rower. Wpadłem na pomysł pojechania na maksa czasówki pod górę na Czyżyczkę - 363 m npm.

Czas pod górę to 10:18 na dystansie 2,38 km, średnia wyszła 13,86 km/h - to wynik lepszy on najlepszego zanotowanego przeze mnie o dobre 3 minuty, więc nawet dobrze pojechałem:)

Z Łapczycy drogą 967 do Gierczyc, gdzie na skrzyżowaniu z drogą na Zawadę wyznaczyłem sobie start czasówki, co prawda droga wznosi już wcześniej i to zarówno od strony Łapczycy jak i od strony Gdowa, tylko jadąc na to skrzyżowanie od drogi nr 4 mamy zjazd. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Gierczyce - Łapczyca

Dystans: 12,98 km    |    Czas: 41:37    |    Średnia prędkość: 18,73 km/h

Data: 2013-06-17    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Do pracy w niedziele czyli wyjazd do Woli Zabierzowskiej na piknik z okazji święta rodziny. Powrót przez Niepołomice.

Z Łapczycy wyjechałem około 13:15 jak zwykle trochę spóźniony, więc zamiast spokojnej piknikowej jazdy, musiałem mocno pocisnąć. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - przez Puszczę - Zabierzów Bocheński - Wola Zabierzowska - Zabierzów Bocheński - Niepołomice - Szarów - Targowisko - Chełm - Łapczyca

Dystans: 44,96 km    |    Czas: 2:04:31    |    Średnia prędkość: 21,66 km/h

Data: 2013-06-16    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś kibicowałem na trasie Małopolskiego Wyścigu Górskiego, najpierw na starcie w Niepołomicach, potem na premii górskiej na Kostrzy i w końcu na mecie w Jodłowniku.

Już trzeci rok z rzędu Małopolski Wyścig Górski odwiedza Niepołomice, a ja jeszcze ani raz na nim w swoim rodzinnym mieście nie byłem, postanowiłem że czas to zmienić. (czytaj więcej...)

Krasne Lasocice - Jodłownik - Wilkowisko - Piekiełko - Kostrza - Szyk - Jodłownik

Dystans: 37,7 km    |    Czas: 1:44:37    |    Średnia prędkość: 21,61 km/h

Data: 2013-06-14    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Po raz kolejny wyjazd do Bochni do Galerii Rondo po Rowertour, tym razem pojechałem przez Brzeźnicę i Rzezawę.

W sumie miałem nadzieję, że dziś pojadę do Krakowa na kryterium uliczne o Złoty Pierścień Krakowa, ale wypad mi dzień montażu okien na budowie, więc z wyprawy do Krakowa nic nie wyszło. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Brzeźnica - Łazy - Rzezawa - Krzeczów - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 28,95 km    |    Czas: 1:22:13    |    Średnia prędkość: 21,13 km/h

Data: 2013-06-12    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

poprzednia strona [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ][ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] następna strona

toUtf(Najnowsze wycieczki)
apczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Winicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchwka - Krlwka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - apczyca
2014-11-16

Niepoomice - Droga Krlewska - ubrostrada - Czarny Staw - szutrwkami przez Puszcz do Kaja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagrze - Stanitki - Niepoomice
2014-11-11

Niepoomice - Wola Zabierzowska - Niepoomice
2014-11-04

apczyca - Bochnia - Krzeczw - Gaww - Majkowice - Cerekiew - Wrzpia - Strzelce Wielkie - Wrzpia - Okulice -  Ostrw Szlachecki - Gaww - Krzyanowice - Proszwki - Bochnia - apczyca - Chem - Targowisko - Szarw - Stanitki - Niepoomice
2014-11-02

Leniczwka Przyborw - Kaj - Baczkw - Gawwek - Leniczwka Przyborw