rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdów
 Spis wycieczek

Moje wycieczki

Kategorie: Wszystkie wyjazdy | wycieczka | szosówka | kurs | na zakupy | z żoną | miasto | wyścig kolarski | rajd rowerowy | trening | zawody | praca | Jura 2013 | Wiedeń 2013 | szlakiem | w domu | geocaching

Rowery: | Peugeot Nice | GT Avalanche 3.0 | Kross Grand Spin S | Peugeot Nice - miejski | Stamm Bodyfit Orion | Lapierre S 300 Tech

Rower: Peugeot Nice - miejski

Budowa trwa, właśnie szukam majstrów do wykonania instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej - pojechałem do kolegi na budowę zobaczyć jak to zostało zrobione u niego.

Dostałem też dyplom i medal za Jurajski Orient w którym według oficjalnej listy wyników zająłem III miejsce (choć na metę przyjechałem czwarty). (czytaj więcej...)

Niepołomice

Dystans: 2 km    |    Czas: 6:00    |    Średnia prędkość: 20 km/h

Data: 2013-06-10    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Pojechałem z Żegociny przez przełęcz Widoma do Młynnego zobaczyć czasówkę pod górę rozgrywaną w ramach Galicja Road Maraton - podjazd masakryczny, nawet na góralu a zawodnicy wjeżdżali przecież szosówkami.

Powrót szlakiem terenowym przez Kamionną do Bacówki na Zadzielu i potem przez przełęcz Widoma do Żegociny. (czytaj więcej...)

Żegocina - Rozdziele (Widoma - 535 m npm) - Młynne - Makowica - Kamionna - Zadziele - Rozdziele - Żegocina

Dystans: 24,26 km    |    Czas: 1:42:58    |    Średnia prędkość: 14,14 km/h

Data: 2013-06-09    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Pojechałem na Zonię zobaczyć kolarzy amatorów na pierwszym podjeździe wyścigu Galicja Road Maraton. Po przejeździe wszystkich zawodników, pojechałem jeszcze do Nowego Wiśnicza zobaczyć metę wyścigu.

Gdy w tygodniu przeczytałem na bochnianin. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Czyżyczka - Sobolów - Zonia - Wola Nieszkowska - Olchawa - Nowy Wiśnicz - Kopaliny - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 38,07 km    |    Czas: 2:00:09    |    Średnia prędkość: 19,01 km/h

Data: 2013-06-08    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Szybki wieczorny wyjazd szosówką nad Czarny Staw. Dawno nie jeździłem na rowerze, więc gdy zobaczyłem, że pogoda się lekko poprawia postanowiłem zrezygnować z kosza i pojechać szosówką nad Czarny Staw - wypróbowując przez okazji mój nowy kask wygrany w losowaniu podczas Wiosennej Odysei Miechowskiej i bidon Powerrade. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Czarny Staw - Niepołomice

Dystans: 36,16 km    |    Czas: 1:10:25    |    Średnia prędkość: 30,82 km/h

Data: 2013-06-06    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Ostatnio coś nie bardzo mi się chcę jeździć, przez 2 tygodnie byłem na rowerze dwa razy i to na zawodach. Dziś dzień wolny, ale oczywiście od rano lało, jednak koło 11 zaczęło się rozpogadzać, więc koło 13 postanowiłem, że jadę na rower. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Gierczyce - Nieszkowice Małe - Stradomka - Chrostowa - Kamyk - Kobylec - Marszowice - Niegowić - Pierzchowiec - Książnice - Siedlec - Gierczyce - Łapczyca

Dystans: 32,95 km    |    Czas: 1:27:30    |    Średnia prędkość: 22,60 km/h

Data: 2013-05-30    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice - miejski

Wczoraj zakupiłem koszyk do mojego roweru miejskiego - dziś przeszedł czas na wypróbowanie sprzętu, pojechałem do sklepu po benzynę ekstrakcyjną do czyszczenia górala po ostatnich zawodach. Koszyk sprawdził się znakomicie i 5 litrowy baniak przywiozłem bez problemów. (czytaj więcej...)

Do miasta

Dystans: 2 km    |    Czas: 7:04    |    Średnia prędkość: 17 km/h

Data: 2013-05-28    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Wraz z Krzyśkiem przejechaliśmy Jurajski Orient w Dąbrowie Górniczej (Błędów) na trasie rekreacyjnej. Poszło nam całkiem dobrze i wywalczyliśmy miejsca tuż za podium ja - 4, Krzysiek - 5. Niestety szybsza od nas okazała się trójkach jadących razem zawodników, którzy wyprzedzili nas o 10 minut. (czytaj więcej...)

Kolejność punktów: 7, 6, 5, 10, 8, 2, 1, 9, 4, 3.

Dystans: 41,96 km    |    Czas: 2:35:28    |    Średnia prędkość: 16,24 km/h

Data: 2013-05-26    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Według już oficjalnych wyników 12 miejsce na trasie turystycznej w kategorii mężczyzn - czas 7:23 (w tym 135 minut kary), Krzysiek 13 miejsce - czas 7:24 (w tym 135 minut kary), za nami 28 osób sklasyfikowanych i 18 zdyskwalifikowanych. Z kategorii kobiet lepsza od nas okazała się tylko zwyciężczyni z czasem 7:16. (czytaj więcej...)

Trasa turystyczna punkty: 2, 3, 4, 5, 22, 11, 21, 17, 1

Dystans: 57,85 km    |    Czas: 3:47:54    |    Średnia prędkość: 15,23 km/h

Data: 2013-05-19    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wybrałem się z dziećmi ze szkoły na rajd rowerowy do Szczurowej, trasa okazała się troszkę dłuższa niż zakładałem i wraz dziećmi zrobiłem 74 km, do tego doszedł dojazd i powrót do Niepołomic i w sumie wyszło przeszło 100 km.

Z Łapczycy do Niepołomic przyjechałem samochodem, czas miałem nawet dobry bo byłem w Niepołomicach około 7:20, ale kompletnie zapomniałem, że podczas rajdu przed tygodniem wygiął mi się koszyk od bidonu (podczas transportu roweru ciężarówką), więc musiałem jeszcze go dokręcić. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Wola Batorska - Zabierzów Boch. - Wola Zabierzowska - Puszcza Niepołomicka - Mikluszowice - Majkowice - Okulice - Wrzępia - Rajsko - Niedzielisko - Szczurowa - powrót tą samą drogą do Woli Zabierzowskiej i potem do Niepołomic przez Drogą Królewską przez Puszczę

Dystans: 101,96 km    |    Czas: 5:09:00    |    Średnia prędkość: 19,8 km/h

Data: 2013-05-20    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Kolejny trening przed Odyseją w Miechowie. Tym razem trasa trudniejsza, początek jak wczoraj przez o. Boryczów i leśną ścieżką, dalej pod kościół w Staniątkach i drogą w stronę Zagórza potem skręt prawo i jazda na Zakrzowiec. Po kilku pagórkach dojechaliśmy do Ochmanowa i potem asfaltowo-szutrowym podjazdem wyjechaliśmy pod kościół w Bodzanowie. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Suchoraba - Czyżów - Brzezie - Dąbrowa - ścieżką rowerową do Niepołomice

Dystans: 30,53 km    |    Czas: 1:39:39    |    Średnia prędkość: 18,38 km/h

Data: 2013-05-15    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Pojechałem trochę potrenować przed niedzielną Wiosenną Odyseją w Miechowie. Trasa na pierwszy trening nie specjalnie trudna. Pojechaliśmy przez osiedle Boryczów do Puszczy Niepołomickiej, przecięliśmy leśną ścieżką i wyjechaliśmy na drodze z ul. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Gruszki - Szarów - Niepołomice

Dystans: 17,54 km    |    Czas: 56:57    |    Średnia prędkość: 18,47 km/h

Data: 2013-05-14    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wraz z moją żoną wzięliśmy udział w X Rekreacyjnym Rajdzie Rowerowym Kraków - Trzebinia. Jeszcze wczoraj myślałem, że jednak nie pojedziemy, prognozy były raczej słabe i już od nocy z piątku na sobotę miało lać. Jednak wstałem rano i co prawda niebo było całkowicie zachmurzone, ale deszczu nie było zapadała więc decyzja, że jedziemy. (czytaj więcej...)

Kraków: Ul. Mydlnicka, Zarudawie, most na Rudawie, Jesionowa, Królowej Jadwigi, Junacka, rondo Chełm, Chełmska, Za Skłonem, Zakamycze - zjazd na polną drogę (zielony szlak) - Kryspinów - Budzyń - Cholerzyn - Mników - Czułów - Baczyn - Leśniczówka Kopce - Rudno - Leśniczówka za Białką - szlakiem niebieskim i zielonym - Linią Średnią - szlak czarny - Młoszowa (Meta) - Pałac w Młoszowej

Dystans: 47,17 km    |    Czas: 3:01:04    |    Średnia prędkość: 15,63 km/h

Data: 2013-05-11    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Szybki wieczorny wyjazd do Nowego Brzeska i Hebdowa, powrót przez Drwinię i Mikluszowice. Na sobotę zaplanowałem z żoną wyjazd rowerowy na Rajd Kraków-Trzebinia, niestety prognozy na weekend znowu są kiepskie, więc postanowiłem wykorzystać ładną pogodę póki się da. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Droga Królewska - Zabierzów Bocheński - Wola Zabierzowska - Chobot - Ispina - Nowe Brzesko - Hebdów - Nowe Brzesko - Ispina - Grobla - Drwinia - Dziewin - Mikluszowice - Żubrostrada - Droga Królewska - Niepołomice

Dystans: 60,19 km    |    Czas: 2:15:16    |    Średnia prędkość: 26,7 km/h

Data: 2013-05-09    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wyjazd do Bochni po Rowertour ale żeby nie było za łatwo pojechałem na około przez Kłaj, Stanisławice i Cikowice. W zasadzie dziś miałem nie jeździć na rowerze, ale ponieważ po raz pierwszy w maju zaświeciło słońce postanowiłem, że się jednak przejadę do bocheńskiej galerii Rondo po Rowertour. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Stanisławice - Cikowice - Damienice - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 29,02 km    |    Czas: 1:26:20    |    Średnia prędkość: 20,18 km/h

Data: 2013-05-05    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Maj - na całego ruszył sezon kolarskich wyścigów etapowych, właśnie dziś 4 maja w Neapolu startuje Giro d'Italia (wygrał Cavendish). W Polsce mamy wyścig BGŻ ProLiga Szlakiem Grodów Piastowskich oraz na moich terenach wyścig młodzieżowców do lat 23 - Karpacki Wyścig Kurierów. (czytaj więcej...)

Muchówka - Łąkta Górna i Dolna - Żegocina - Rozdziele (przełęcz Widoma) - Laskowa Górna - Młynne - Laskowa Górna - Rozdziele (przełęcz Widoma) - Żegocina - Łąkta Dolna i Górna - Muchówka

Dystans: 35,81 km    |    Czas: 1:55:53    |    Średnia prędkość: 18,54 km/h

Data: 2013-05-04    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

poprzednia strona [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ][ 6 ] [ 7 ] następna strona

toUtf(Najnowsze wycieczki)
apczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Winicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchwka - Krlwka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - apczyca
2014-11-16

Niepoomice - Droga Krlewska - ubrostrada - Czarny Staw - szutrwkami przez Puszcz do Kaja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagrze - Stanitki - Niepoomice
2014-11-11

Niepoomice - Wola Zabierzowska - Niepoomice
2014-11-04

apczyca - Bochnia - Krzeczw - Gaww - Majkowice - Cerekiew - Wrzpia - Strzelce Wielkie - Wrzpia - Okulice -  Ostrw Szlachecki - Gaww - Krzyanowice - Proszwki - Bochnia - apczyca - Chem - Targowisko - Szarw - Stanitki - Niepoomice
2014-11-02

Leniczwka Przyborw - Kaj - Baczkw - Gawwek - Leniczwka Przyborw