rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdów
 Spis wycieczek

Kategoria: trening - szosówka

Wszystkie wyjazdy | wycieczka | trening - szosówka | szlakiem | zawody | wyścig kolarski | Mazury 2012 | Jura 2012 | praca

Na sobotę zapowiadano ładny i słoneczny dzień, tym czasem rano był mróz i dopiero koło godziny 12:00 na niebie pojawiło się słońce a temperatura sięgnęła 10 stopni. Parę minut po 12 ruszyłem na trasę, szosówką z Niepołomic, celem była kładka na Rabie w Mikluszowicach - Majkowicach, która właśnie została wyremontowana i na 11 listopada planowano oficjalne otwarcie trasy. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Drogą Królewską i Żubrostradą do Mikluszowic - Majkowice - Gawłów - Słomka - Krzyżanowice - Proszówki - Baczków - przez Puszczę do Niepołomic

Dystans: 54,42 km    |    Czas: 2:05:22    |    Åšrednia prÄ™dkość: 25,95 km/h

Data: 2012-11-10    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Dziś wycieczka szosowa po Puszczy, dziś było bardzo ciepło przeszło 21 stopni chyba trochę się zgrzałem. Tym razem postanowiłem przejechać się po płaskim z Niepołomic pojechałem Drogą Królewską do Leśniczówki Przyborów. W lesie jest chłodno i wilgotno, pod leśniczówką czas około 17 minut - słabo, bywało już znacznie lepiej. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Drogą Królewską do Zabierzowa Bocheńskiego - Wola Batorska - Sitowiec - Drogą Królewską do Niepołomic

Dystans: 21,23 km    |    Czas: 43:24    |    Åšrednia prÄ™dkość: 29,35 km/h

Data: 2012-10-18    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Szybki szosowy wyjazd - objechałem w koło Dąbrowę zaliczając po drodze kilka górek. Pogoda była bardzo ładna, było ciepło około 15-16 stopni i bezwietrznie, więc około 16:10 wsiadłem na rower i ruszyłem na trasę. Zdecydowałem się na szybką wycieczkę w zasadzie identyczną do tej, którą jechałem 4 października. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Dąbrowa - Szarów - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 22,15 km    |    Czas: 49:51    |    Åšrednia prÄ™dkość: 26,6 km/h

Data: 2012-10-17    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Dziś wyszedłem z pracy wcześniej i postanowiłem zrobić trochę dłuższą wycieczkę na szosówce, było słonecznie i względnie ciepło, więc zapowiadał się udany wyjazd. Najpierw miałem jechać do Puszczy nad Czarny Staw ale potem wpadłem na pomysł podjechania na szosówce pod Chorągwicę na najwyższy punkt Pogórza Wielickiego. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Biskupice - Sułów - Chorągwica - Sułów - Biskupice - Suchoraba - Słomiróg - Zakrzów - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 38,24 km    |    Czas: 1:34:44    |    Åšrednia prÄ™dkość: 24,22 km/h

Data: 2012-10-12    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Ostatnio doszedłem do wniosku, że powalczę o 4000 km i 100 wycieczek w sezonie co prawda pogoda nie rozpieszcza, ale dziś zacząłem realizować ten cel - do przyjechania przed dzisiejszą wycieczką pozostało 258 km i 8 wycieczek.

Po fatalnej pogodzie w niedzielę (kiedy to miałem zaplanowaną dłuższą wycieczkę) i w poniedziałek, we wtorek było w miarę słonecznie, ale niestety wietrznie i zimno. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Słomiana - Suchoraba - Czyżów - Szczytniki - Brzezie - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 32,35 km    |    Czas: 1:14:17    |    Åšrednia prÄ™dkość: 26,13 km/h

Data: 2012-10-09    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Szybki wyjazd szosówką na objazd okolicznych górek. Z Niepołomic do Staniątek tam podjazd pod Winnicę - poszło całkiem dobrze, choć zauważam już powoli oznaki spadku formy:( Dalej do Szarowa, odkryłem drogę techniczną wzdłuż autostrady, którą skróciłem sobie trochę trasę, potem pod górkę pod kościół w Szarowie - szybko i bez problemów. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Gruszki - Szarów - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 23,76 km    |    Czas: 53:01    |    Åšrednia prÄ™dkość: 26,89 km/h

Data: 2012-10-04    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

W RMF FM usłyszałem, że jest Światowy Dzień Serca i zachęcają do jazdy na rowerze, a że udało mi wyjść z pracy kilka minut wcześniej to postanowiłem zrobić szybką rundkę na szosówce. Wsiadłem na rower i jadę do Staniątek, za torami pierwszy krótki podjazd, potem jazda do Zagórza podjazd, trochę po płaskim i jestem przy drodze nr 4. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zagórze - Suchoraba - Czyżów - Brzezie - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 27,46 km    |    Czas: 1:06:45    |    Åšrednia prÄ™dkość: 24,1 km/h

Data: 2012-09-28    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Dziś po pracy wybrałem się na ekspresowy wyjazd szosówką do Puszczy. Chciałem mocno pocisnąć pod leśniczówkę Przyborów i z powrotem, jak wczoraj robili kolarze podczas jazdy indywidualnej na czas na mistrzostwach świata - wygrał Tony Martin, ale najpierw zepsuł mi się licznik a potem okazało się, że nie mam siły mocno jechać. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Drogą Królewską pod Leśniczówkę Przyborów - Niepołomice

Dystans: 16,98 km    |    Czas: 38:22    |    Åšrednia prÄ™dkość: 26,5 km/h

Data: 2012-09-21    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Szybki wyjazd do Zakrzowa na szosówce. Znowu nie planowałem roweru na dziś, ale okazało się między spotkaniami w sprawie budowy mam trochę czasu, więc postanowiłem się wybrać na rower, niestety nie miałem ze sobą ani kasku, a ni narzędzi rowerowych, a na dodatek nie wziąłem bidonu, więc pojechałem raczej rekreacyjnie. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzów - droga nr 4 - Staniątki - Niepołomice.

Dystans: 18,23 km    |    Czas: 42:44    |    Åšrednia prÄ™dkość: 25,6 km/h

Data: 2012-09-11    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Pierwotnie w planach miałem wyjazd w sobotę do Niepołomic rowerem, ale prognozy pogody były kiepskie a dziś rano w zasadzie się potwierdzały, niebo zachmurzone i momentami nawet deszcz, więc pojechałem do Niepołomic samochodem. Dość nieoczekiwanie koło 10:00 wyszło słońce i zaczęło się robić bardzo ładnie choć wietrznie. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Gruszki - Brzezie - Szarów - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 20,9 km    |    Czas: 45:51    |    Åšrednia prÄ™dkość: 27,35 km/h

Data: 2012-09-08    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Nieplanowany wyjazd na szosówce - bez licznika i GPSa, trasa rysowana ręcznie.

Dziś nie planowałem jeździć na rowerze, ale musiałem poczekać na spotkanie w Niepołomicach do 18, więc postanowiłem się jednak przejechać szosówką, nie miałem stroju - coś tam znalazłem w mieszkaniu rodziców, ale za to miałem kask i buty do SPD. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Dąbrowa - Szarów - Dąbrowa - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 19,5 km    |    Czas: 48:00    |    Åšrednia prÄ™dkość: 24,38 km/h

Data: 2012-09-07    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Postanowiłem dziś zrobić trasę szosówką po górkach, którą miałem jechać w zeszły czwartek, wtedy zadzwonił Krzysiek i po podjechaniu Winnicy pojechałem do Puszczy.

Dziś wsiadłem na rower dopiero o 18:10, więc za dużo czasu nie było. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Słomiróg - Bodzanów - Słomiróg - Zakrzów - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 20,67 km    |    Czas: 49:15    |    Åšrednia prÄ™dkość: 25,20 km/h

Data: 2012-09-05    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Miałem jechać do Słomirogu potem do Bodzanowa pod kościół a na koniec na Winnicę, czyli spróbować się z górkami w okolicy, ale jak już wyjeżdżałem to zadzwonił Krzysiek, więc umówiliśmy się w Puszczy, on miał wyjechać dopiero za 20 minut, więc ja postanowiłem podjechać chociaż Winnicę. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - podjazd Winnica - Gruszki - Szarów - Kłaj - Stanisławice - przez Puszczę nad Czarny Staw - Baczków - przez Puszczę do Niepołomic

Dystans: 49,82 km    |    Czas: 2:10:39    |    Åšrednia prÄ™dkość: 22,88 km/h

Data: 2012-08-30    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Pojechałem na wyjazd szosówką nad Czarny Staw, przez miasto wolno, zacząłem rozpędzać się dopiero na Drodze Królewskiej. Pod leśniczówkę Przyborów (8,5 km) w tempie 30,7 km/h, dalej bardzo mocno i pod Czarnym Stawem miałem średnią 32,04 km/h (17,3 km), ale i byłem strasznie zmęczony. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Droga Królewska - Żubrostrada - Czarny Staw - Droga z Baczkowa - Żubrostrada - Droga Królewska - Niepołomice

Dystans: 35,68 km    |    Czas: 1:06:58    |    Åšrednia prÄ™dkość: 31,98 km/h

Data: 2012-08-27    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

Nie jeździłem szosówką od czasu wypadku podczas wyjazdu do Krakowa na Małopolski Wyścig Górski (09.05.2012) - dziś postanowiłem w końcu się przejechać. Przed wyjazdem musiałem dopompować powietrze w obu kołach. Na trasę wyruszyłem dopiero o 18:45, myślałem nawet o dłuższej trasie, ale słońce już wyraźnie zaczęło zachodzić, więc postanowiłem, że pojadę Drogą Królewską pod leśniczówkę w Przyborowie i z powrotem. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Drogą Królewską do leśniczówki Przyborów - Niepołomice

Dystans: 17,21 km    |    Czas: 35:49    |    Åšrednia prÄ™dkość: 28,85 km/h

Data: 2012-08-19    |    >>> wiÄ™cej wiadomoÅ›ci na bikestats

[ 1 ][ 2 ] następna strona

toUtf(Najnowsze wycieczki)
£apczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Wi¶nicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchówka - Królówka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - £apczyca
2014-11-16

Niepo³omice - Droga Królewska - ¯ubrostrada - Czarny Staw - szutrówkami przez Puszczê do K³aja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagórze - Stani±tki - Niepo³omice
2014-11-11

Niepo³omice - Wola Zabierzowska - Niepo³omice
2014-11-04

£apczyca - Bochnia - Krzeczów - Gaw³ów - Majkowice - Cerekiew - Wrzêpia - Strzelce Wielkie - Wrzêpia - Okulice -  Ostrów Szlachecki - Gaw³ów - Krzy¿anowice - Proszówki - Bochnia - £apczyca - Che³m - Targowisko - Szarów - Stani±tki - Niepo³omice
2014-11-02

Le¶niczówka Przyborów - K³aj - Baczków - Gaw³ówek - Le¶niczówka Przyborów