rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdĂłw
 Wyprawa do Częstochowy - 11-14.08.2011

Wyprawa do Częstochowy
11-14.08.2011

Pomysł na wycieczkę do Częstochowy Szlakiem Orlich Gniazd miałem już dość dawno, ale dopiero w tym roku i to inicjatywy mojej żony ruszyliśmy w taką wyprawę. Miałem co prawda pewne wątpliwości jak moja żona poradzi sobie z taką trasą, ale ponieważ bardzo chciała jechać, więc postanowiliśmy, że dnia 11 sierpnia ruszamy - bez względu na pogodę. ( czytaj więcej... )

Kraków (Płaszów) - Zielonki - Giebułtów - Ojców - Pieskowa Skała - Sułoszowa - Olkusz - Rabsztyn - Jaroszowiec - Bydlin - Domaniewice

Dystans: 79,32 km    |    Czas: 5:26:25    |    Średnia prędkość: 14,58 km/h

Data: 2011-08-11    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Po pierwszym bardzo forsownym dniu moja żona była trochę zmęczona, a na dodatek zafundowałem nam na początek przejazd szlakiem przez las do zamku Smoleń. Ruiny zamku są bardzo ładne, ale mocno zaniedbane, wszędzie chwasty i krzaki, zrobiliśmy sesję zdjęciową i postój po którym ruszyliśmy asfaltem w kierunku pobliskiej Pilicy. ( czytaj więcej... )

Domaniewice - Smoleń - Pilica - Podzamcze - Kiełkowice - Żerkowice - Skarżyce - Morsko - Podlesice - Hucisko - Bobolice - Mirów

Dystans: 50,93 km    |    Czas: 3:39:31    |    Średnia prędkość: 13,92 km/h

Data: 2011-08-12    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Na trzeci dzień naszej wyprawy prognozy, były mało optymistyczne - na popołudnie zapowiadano deszcz i burzę, więc w drogę ruszyliśmy około 8:00. Na początek podjazd do Niegowej, później przez Moczydło i Trzebniów, gdzie zdecydowaliśmy się na skrót szlakiem - tzw. ( czytaj więcej... )

Mirów - Niegowa - Trzebniów - Złoty Potok - Siedlec - Zrębice - Biskupice - Olsztyn - Kusięta - Częstochowa

Dystans: 55,08 km    |    Czas: 3:38:04    |    Średnia prędkość: 14,49 km/h

Data: 2011-08-13    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Czwarty dzień, nie był już w zasadzie dniem wyprawy, a raczej dniem regeneracji. Pierwotnie mieliśmy wrócić pociągiem wyjeżdżającym z Częstochowy o godzinie 18:50 - mieliśmy więc cały dzień na zwiedzanie miasta. Co prawda udało mi się przekonać kolegę żeby po nas przyjechał, ale i tak miał być dopiero około 16, więc na zwiedzanie było sporo czasu. ( czytaj więcej... )

Częstochowa

Dystans: 10,54 km    |    Czas: 57:24    |    Średnia prędkość: 11,02 km/h

Data: 2011-08-14    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

toUtf(Najnowsze wycieczki)
Łapczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Wiśnicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchówka - Królówka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - Łapczyca
2014-11-16

Niepołomice - Droga Królewska - Żubrostrada - Czarny Staw - szutrówkami przez Puszczę do Kłaja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagórze - Staniątki - Niepołomice
2014-11-11

Niepołomice - Wola Zabierzowska - Niepołomice
2014-11-04

Łapczyca - Bochnia - Krzeczów - Gawłów - Majkowice - Cerekiew - Wrzępia - Strzelce Wielkie - Wrzępia - Okulice -  Ostrów Szlachecki - Gawłów - Krzyżanowice - Proszówki - Bochnia - Łapczyca - Chełm - Targowisko - Szarów - Staniątki - Niepołomice
2014-11-02

Leśniczówka Przyborów - Kłaj - Baczków - Gawłówek - Leśniczówka Przyborów